Nieuwe start - Reisverslag uit Nizhniy Novgorod, Rusland van Richard Roumen - WaarBenJij.nu Nieuwe start - Reisverslag uit Nizhniy Novgorod, Rusland van Richard Roumen - WaarBenJij.nu

Nieuwe start

Door: Richard Roumen

Blijf op de hoogte en volg Richard

06 April 2013 | Rusland, Nizhniy Novgorod

Na heftige besprekingen begin maart zijn we weer begonnen met onze mobilisatie. De planning is om op 13 mei te beginnen, na alle Russische feestdagen. Dat wordt nog hard werken want er is nog veel te regelen.

Onze opdrachtgever heeft besloten om zijn adviseur eruit te gooien (meer dan 150 mensen) en het voortaan zelf te doen. Dat valt nog niet mee. Zo worden wij gevraagd naar zaken die we vorig jaar zomer al hadden geregeld en loopt de planning ook nog helemaal niet zoals het zou moeten.

Maar we zijn alweer met 13 mensen. ( 6 NL, 6PL en 1 RU) en binnenkort nog meer. We hebben al veel geregeld in de afgelopen weken. Ons kantoor is klaar, de meubels zijn gekomen (nog alleen even in elkaar zetten), er is water, het afvalwater wordt weggehaald en we hebben schoonmaaksters.

De sneeuw is bijna gesmolten en dat is maar goed ook, want we moesten het anders voor bijna 20.000 euro weg laten halen. Dat kost het natuurlijk niet, maar alle tussenpersonen willen er ook wat prive aan verdienen en zo telt het lekker op.

Er lag natuurlijk wel een pak sneeuw, maar dat lag niemand in de weg.

Dat het voorjaar wordt kun je ook op straat zien. Veel meer korte rokjes en diepe decolletés, met als gevolg meer botsingen door de afleiding.... Maar toch fijn dat het allemaal wat fleuriger is geworden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard

Ik heb gewerkt in Moskou om er een kantoor op te zetten van mijn bedrijf. (2008) en nu werk ik in St. Petersburg om daar in het bestaande kantoor de markt te openen (2009-2010) Ik ben nu al vier keer in St. Petersburg geweest om te werken (7; 5; 2,5 en 5 weken) en het bevalt steeds beter. Helaas is mijn baan in de zomer van 2010 gestopt. Ik ben een jaar werkeloos geweest en hard op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging. En deze gevonden!! Ik ga nu voor bijna 2 jaar werken in Nizhniy Novgorod in Rusland. Volg mijn avonturen!!

Actief sinds 21 Nov. 2008
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 61063

Voorgaande reizen:

14 Mei 2012 - 29 Maart 2013

Nieuwe uitdaging in Rusland

28 Juni 2010 - 27 Juli 2010

Russia Good bye?

12 April 2010 - 19 Mei 2010

Laatste reis naar St. Petersburg?

01 Februari 2010 - 15 Maart 2010

4e reis St.; Petersburg

07 December 2009 - 23 December 2009

Derde reis St. Petersburg

04 Oktober 2009 - 08 November 2009

Tweede reis St. Petersburg

20 Juli 2009 - 07 September 2009

Nieuwe baan in St. Petersburg

23 November 2008 - 30 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: