Flat gevonden! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Richard Roumen - WaarBenJij.nu Flat gevonden! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Richard Roumen - WaarBenJij.nu

Flat gevonden!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

26 Juli 2009 | Rusland, Moskou

Op zaterdag morgen met de makelaar naar de flat(s) kijken voor de tweede keer. Helaas was een van de twee die ik nog een tweede keer wilde zien inmiddels verhuurd. Dat betekende dat ik weinig keus meer had. Maar de tweede bezichtiging gaf me toch het gevoel dat ik deze moest nemen. Dus ik heb een flat!! Het is heel dicht bij kantoor (5 minuten lopen) en in een rustig deel. Wel op de 4e verdieping (zonder lift) dus dat buikje raak ik zo wel kwijt. Verder was het slecht weer en dus wat binnen gezeten en later naar een paar winkels gekeken voor eten en zo. Het slapen ging niet zo goed deze keer want er was een disco die om 22.00 begon en tot 07.00 uur duurde! Met veel lawaai en gebonk. Maar uiteindelijk toch ingeslapen met de ramen stijf dicht.

  • 26 Juli 2009 - 10:34

    Brunhilde:

    Privet Rishard,
    Vot, eto otlichno! Ty nashel kvartiru v Peterburge..A po-moemu tam namnogo luchshe, chem v Moskve...Wat zijn jou indrukken van deze prachtige stad?

    Ik ben momenteel ook bezig om een appartement te kopen, in Almere dan wel: dat is mijn stad nu..Mne ochen' nravitsja Almere. Ik ga nu naar het strand (van almere), en zwemmen en in de zon liggen. Mijn baan is heel leuk. A muzhchina, ja eshsje ne nashla. Kashmar,..mne kazhetsja, eto tak trudno najti svoju polovinku. Vzaimnaja ljubov' - eto redkost'. Zo maken we alletwee een reisje..:-)
    Ik zal je site af en toe lezen. Bedankt en veel succes.
    Brunhilde

  • 26 Juli 2009 - 11:22

    Koen:

    Hoi pa,

    Dat ziet er goed uit! De woonkamer mag nog wel wat gezelliger, maar dat komt vast wel goed. ;) Fijn dat je eindelijk iets voor jezelf hebt! Heel veel succes en nog een fijn weekend.

  • 26 Juli 2009 - 18:27

    Simon:

    Richard,

    Ziet er best goed uit dat appartement. Succes met de aankleding en natuurlijk ook met de nieuwe werkzaamheden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Richard

Ik heb gewerkt in Moskou om er een kantoor op te zetten van mijn bedrijf. (2008) en nu werk ik in St. Petersburg om daar in het bestaande kantoor de markt te openen (2009-2010) Ik ben nu al vier keer in St. Petersburg geweest om te werken (7; 5; 2,5 en 5 weken) en het bevalt steeds beter. Helaas is mijn baan in de zomer van 2010 gestopt. Ik ben een jaar werkeloos geweest en hard op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging. En deze gevonden!! Ik ga nu voor bijna 2 jaar werken in Nizhniy Novgorod in Rusland. Volg mijn avonturen!!

Actief sinds 21 Nov. 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 61164

Voorgaande reizen:

14 Mei 2012 - 29 Maart 2013

Nieuwe uitdaging in Rusland

28 Juni 2010 - 27 Juli 2010

Russia Good bye?

12 April 2010 - 19 Mei 2010

Laatste reis naar St. Petersburg?

01 Februari 2010 - 15 Maart 2010

4e reis St.; Petersburg

07 December 2009 - 23 December 2009

Derde reis St. Petersburg

04 Oktober 2009 - 08 November 2009

Tweede reis St. Petersburg

20 Juli 2009 - 07 September 2009

Nieuwe baan in St. Petersburg

23 November 2008 - 30 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: