boodschappen supermarkten en madonna - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Richard Roumen - WaarBenJij.nu boodschappen supermarkten en madonna - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Richard Roumen - WaarBenJij.nu

boodschappen supermarkten en madonna

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

03 Augustus 2009 | Rusland, Moskou

Zaterdag naar een supermarkt en een doe het zelf winkel. Twee stations met de metro, en dan maar zoeken...
De doe het zelf winkel was een grote chaos. Alles in een smalle ruimte onder een woonflat. Maar wel veel te koop. Dus zaken gekocht als een set inbussleutels, haken om een plank mee te herstellen, schroeven, moeren, verloopstekkers enzo. Toen naar de supermarkt. Enorm groot en van alles te koop. Wel maar een voorraad aangelegd van vlees en vis. Ook zaken als melk, wijn, koffie en zo gekocht.

Op Zondag naar Ikea, Obi en mediamarkt. Weer met de metro en toen 10 minuten met de bus. Zeer afgelegen aan de rand van de stad. Wel van alles weer te koop. Obi is duits en dat zie je. In rusland veel waterfilters te koop en boilers enzo. Vooral ook veel bonte tegels voor op de muren en druk behang. Het gereedschap is hetzelfde als van Praxis. Hier een spannings zoeker, plakband en wat ander klein spul.

Bij Ikea een lamp voor op tafel en onderzetters, handdoeken, soeplepel, klok voor aan de keukenmuur, onderlaken voor bed en wat klein dingen gekocht. Een plant bij de kassa laten staan ( waar ken ik dat van??) en toen naar mediamarkt voor een koffiezetter, (echt nederlands met papieren filterzakken), vandaag maar zien of ik de koffie erbij kan vinden.

Van Madonna was niets te zien, maar des te meer te horen. Alles was afgezet met politie, leger en soort ME. Geen doorkomen aan. bovendien was het de dag van de speciale troepen (wij zouden zeggen mariniers) die al dronken door de straten slingerden. toen het ook nog enorm begon te regenen, ben ik maar snel naar huis gegaan

  • 03 Augustus 2009 - 07:19

    Koen:

    Nu mis ik nog een stuk over Madonna, die wel in je titel staat. :P

    Maak je straks weer nieuwe foto's van je interieur? Ben wel erg benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Richard

Ik heb gewerkt in Moskou om er een kantoor op te zetten van mijn bedrijf. (2008) en nu werk ik in St. Petersburg om daar in het bestaande kantoor de markt te openen (2009-2010) Ik ben nu al vier keer in St. Petersburg geweest om te werken (7; 5; 2,5 en 5 weken) en het bevalt steeds beter. Helaas is mijn baan in de zomer van 2010 gestopt. Ik ben een jaar werkeloos geweest en hard op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging. En deze gevonden!! Ik ga nu voor bijna 2 jaar werken in Nizhniy Novgorod in Rusland. Volg mijn avonturen!!

Actief sinds 21 Nov. 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 61109

Voorgaande reizen:

14 Mei 2012 - 29 Maart 2013

Nieuwe uitdaging in Rusland

28 Juni 2010 - 27 Juli 2010

Russia Good bye?

12 April 2010 - 19 Mei 2010

Laatste reis naar St. Petersburg?

01 Februari 2010 - 15 Maart 2010

4e reis St.; Petersburg

07 December 2009 - 23 December 2009

Derde reis St. Petersburg

04 Oktober 2009 - 08 November 2009

Tweede reis St. Petersburg

20 Juli 2009 - 07 September 2009

Nieuwe baan in St. Petersburg

23 November 2008 - 30 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: